Hyvä valmiste ja käyttänyt monta vuotta jo.
Hyvä ja toimiva tuote! Purkissa vähän rasittava "lapsilukkokorkki", joten tulee vaihdettua aina toiseen purkkiin, mutta eipä se haittaa mitään.
Edullinen perus omega-valmiste.
Hyvä hinta/laatu, tätä käyttänyt jo vuosia, toimii!!!
Erittäin hyvän hintainen omega tuote. Hieman kuitenkin röyhtäyttää tunnin ajan mistä miinusta.
OK tuote ja hinta erittäin kohdillaan.
Helppoja niellä veden kanssa, olen ottanu 1-3 päivässä ja näin ollen kalaa / lohta ei tarvitse niin useasti syödä!
Hinta/laatu kohtaa tässä.