Kokemukset ja arvostelut

8 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Omega-3

    Hyvä valmiste ja käyttänyt monta vuotta jo.

    Make20 marras, 2025SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä ja toimiva tuote! Purkissa vähän rasittava "lapsilukkokorkki", joten tulee vaihdettua aina toiseen purkkiin, mutta eipä se haittaa mitään.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Edullinen perus omega-valmiste.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä hinta/laatu, tätä käyttänyt jo vuosia, toimii!!!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Erittäin hyvän hintainen omega tuote. Hieman kuitenkin röyhtäyttää tunnin ajan mistä miinusta.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    OK tuote ja hinta erittäin kohdillaan.

    Anonyymi7 touko, 2021Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Helppoja niellä veden kanssa, olen ottanu 1-3 päivässä ja näin ollen kalaa / lohta ei tarvitse niin useasti syödä!

    Anonyymi11 marras, 2020Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Hinta/laatu kohtaa tässä.

    Anonyymi3 touko, 2020Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä