Kokemukset ja arvostelut

1 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Ei otsikkoa

    Ostin "testiin" lyhyen päiväyksen tuotteena -50 % alennuksella ja tyytyväinen olen ollut. Ihan laadukas tuote ja kihelmöi kuten pitää sekä jauhe valkoista väriltään.

    Tämä oli neutraali hajultaan kuten pitää, mutta välissä oli GymBeamin vastaava halvempi tuote ja siinä joku pilaantunut erä kun kissan keltainen nestemäinen erite tuli tuoksusta mieleen. Aikaisemmin GymBeam ollut myös ihan laadukas merkki muissa tuotteissa ja aikasempi heidän beta-alaniini oli ihan ok. Nyt jäi yksi pussukka kyllä käyttämättä pahan hajun takia :/

    ""27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä