Todella hyvän makuinen ja maistuu ihan smurffilimsalle!
Omasta mielestä hyvä maku, emännän mielestä paras näistä BCAA juomista ja pesee maullaan monet kilpailevat tuotteetkin.
Ihanan raikas maku! Ei liian makea ja sopivan päärynäinen!
Erittäin hyvä raikas juoma kesän helteisiin!
Erittäin hyvä raikas juoma kesän helteisiin!
Paras bcaa juoma mitä olen maistanut! Ei liian makea
Ihan kuin päärynämehujää! Ei liian makea
Todella raikkaan ja hyvän makuinen. Paras bcaa juoma, mitä olen maistanut.
Vau! Todella hyvänmakuinen päärynä, vähän niin kuin smurffilimu!
Maistuu aivan smurffilimsalta, suosittelen!
Hyvää oli ja todella raikas 5/5 :)
Lempparimaku tulee ihan smurffilimu mieleen ????
BCAA ei maistu yhtään läpi, joten on kyllä poikkeuksellisen hyvänmakuinen juoma. Maistuu ihan päärynämehujäältä ja antaa kivasti potkua treeneihin tai pitkiin työpäiviin!
Todella hyvänmakuinen ja raikas!
Super hyvä maku, suosittelen!
Aivan mahtava ja virkistävä maku!
Raikas ja miellyttävä maku!
Tää on näistä parhain maku! Tosi raikas ja ei ole kauhean makea.
Tää oli ihan törkeen hyvää !!
Ihanan raikas ei liian makea !