Kokemukset ja arvostelut

24 tuotearvostelua, Sivu 1/2

    Otsikoimaton arvostelu

    Todella hyvän makuinen ja maistuu ihan smurffilimsalle!

    Anonyymi17 kesä, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Omasta mielestä hyvä maku, emännän mielestä paras näistä BCAA juomista ja pesee maullaan monet kilpailevat tuotteetkin.

    ""27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ihanan raikas maku! Ei liian makea ja sopivan päärynäinen!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Erittäin hyvä raikas juoma kesän helteisiin!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Erittäin hyvä raikas juoma kesän helteisiin!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Paras bcaa juoma mitä olen maistanut! Ei liian makea

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ihan kuin päärynämehujää! Ei liian makea

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Todella raikkaan ja hyvän makuinen. Paras bcaa juoma, mitä olen maistanut.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Vau! Todella hyvänmakuinen päärynä, vähän niin kuin smurffilimu!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maistuu aivan smurffilimsalta, suosittelen!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvää oli ja todella raikas 5/5 :)

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Lempparimaku tulee ihan smurffilimu mieleen ????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    BCAA ei maistu yhtään läpi, joten on kyllä poikkeuksellisen hyvänmakuinen juoma. Maistuu ihan päärynämehujäältä ja antaa kivasti potkua treeneihin tai pitkiin työpäiviin!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Todella hyvänmakuinen ja raikas!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Super hyvä maku, suosittelen!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Aivan mahtava ja virkistävä maku!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Raikas ja miellyttävä maku!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Tää on näistä parhain maku! Tosi raikas ja ei ole kauhean makea.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Tää oli ihan törkeen hyvää !!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ihanan raikas ei liian makea !

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä