Kenties paras palkkari, mitä olen käyttänyt. Varsinkin orange toimii aina!
Vuosien kokemusten perusteella parempaa ei löydy!
Hyvä palkkari kaikinpuolin, suosittelen.
Ehdottomasti paras palkkari! Eteenkin appelsiini makuna ihan ykkönen.
Erittäin hyvän makuinen palkkari, omia suosikkeja ovat mustaherukka ja appelsiini.
Appelsiini hyvä maku ja sekoittuu hyvin!
Ehdottomasti parhaan makuinen palautusjuoma ja sekottuvuus hyvä.
Tosi hyvä tuote. Appelsiini on paras!
Testissä vadelma-kiisi maku.
Sekoittuu hyvin ja on todella hyvä. Ei liian makea.
Appelsiini makuna raikas ja hyvänmakuinen. Suosittelen!
Appelsiini tosi hyvän makuinen. Sekoittuu myös hyvin muutamalla sheikkauksella.
Appelsiini ja mustaherukka todella raikkaita ja hyvänmakuisia! Reenin perään oikeen odottaa aina, että pääsee nautiskelemaan palkkarista. Vadelma-kiivi vielä itsellä testaamatta.
Toimiva kaikki yhdessä purkissa palautumiseen treenin jälkeen.
Raikas maku ja liukenee hyvin! Iso plussa.
Toimiva tuote, jossa on lisäksi hyvä maku ja sekoittuvuus.
Paras palkkari mitä olen koskaan maistanut!!
Paras palkkari mikä on vastaan tullut!
Erittäin hyvänmakuinen palkkari.5/5
Aivan loistava tuote! Mustaherukka makuna paras.