Aika neutraali maku,tosin hankala saada alas kun niin jauhoinen ja maku ei mikään paras. Esim. puuroon sekoituttena iha ok!
Hyvin sekoittuva mutta itselle liian vahva maku. Smoothiessa menee ihan ok. Sellaisenaan en itse saa alas.
Toimii ja helposti sulava, vatsa tykkää. Omaan makuun kuitenkin jauhoinen, siksi en osta uudelleen.
toimii!
Lemppari protskujauhe kun ei ole lisättynä mitään ylimääräistä eikä makeutusaineita eikä maitoa! ????
Neutraali, aivan bueno proteini smoothieen! Ja vatsa tykkää!
Neutraalimaku,sopii esim puuroon!
Neutraali maku, toimii! Ja koska maidoton, soijaton ja vegaaninen, helppo herkällekin vatsalle!
Hyvä tuote minulle, koska en pidä lisämakeudesta. Muutenkin melko miedonmakuinen. Ei pöllyä eikä pölise käytössä
ihan ok tuote, vettä kannattaa laittaa vähän enemmän kun ohjeessa sanotaan, koska muuten protsku meinaa tarttuu kurkkuun kiinni ainakin minulla.