Valkosuklaa ei maultaan muistuta hirveästi valkosuklaata mutta maku silti miellyttävä. Tuli ehkä aavistuksen kuivia mutta liekö vika kokissa. Tilaisin uudelleen!
Hyvää on! Kokeiluun menee ihan classic makukin
Hyvää on! Kokeiluun menee ihan classic makukin
Valkosuklaa-vadelma todella hyvää ja nopea välipala ????
Tykkäsin tosi paljon!
Voisi olla lisää makuja! :)
Tää oli tosi hyvänmakusta ???? seuraavaks testiin omena kaneli pannarit ??
Randomilla testiin ja kannatti! Ainakin chocolate chip -maku on todella hyvä :) Mukana on ihan oikeasti suklaapaloja!
Tarjonnan parhaat pannukakut ehdottomasti
Erittäin hyvää, tilaan jatkossakin! Raspberry-White Chocolate ollut lemppari tähän asti maistamistani, cookies&cream myös tosi hyvää! :P
Olen maistanut cookies&cream-makua ja ainakin se on todella hyvä. Purkista saa monet letut tehtyä. Suosittelen!
Bodylabin pancake mix on todella hyvää ja riittoisaa, purkista saa useammaksi kerraksi tehtyä lettuja tai vohveleita! :) näitä voi syödä ilman mielipahaa ??