Kokemukset ja arvostelut

2 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Super tuote, hyvä maku!

    Jos ei tykkää jauheista, on tämä ihan super vaihtoehto. Makukin on hyvä ja raikas! En treenaa kasvattaakseni lihasta, vaan käytän kreatiinia sen muiden hyötyjen takia. 5/5.

    KM1 viikko sittenSuosittelee
    Onko parempaa?

    Näiden kehittäjä ansaitsisi Nobelin palkinnon! Viimein voi luopua ainakin yhdestä jauheesta. Täyden kympin tuote. Vielä kun keksisivät BCAA gummiesit..

    Pepe2 kuukautta sittenSuositteleeVahvistettu ostos
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä