Jos ei tykkää jauheista, on tämä ihan super vaihtoehto. Makukin on hyvä ja raikas! En treenaa kasvattaakseni lihasta, vaan käytän kreatiinia sen muiden hyötyjen takia. 5/5.
Näiden kehittäjä ansaitsisi Nobelin palkinnon! Viimein voi luopua ainakin yhdestä jauheesta. Täyden kympin tuote. Vielä kun keksisivät BCAA gummiesit..