Paras ateriakorvike koskaan.
Tuo Cookies&Cream on maidon kanssa sekoitettuna niin HYVÄÄ, ettei yhdessäkään burgermestassa ole noin hyvää pirtelöä. Itse olen saanut saman makuista juomaa Mövenpickin jäätelöstä, Nami Namista, suklaakastikkeesta ja vanhan ajan kulutusmaidosta.
Jos haluatte hyvän ateriankorvikkeen, se on tämä !
Hyvä aterian korvike. Pitää nälän.
Maultaan ihan tajuttoman hyvä tuo choco-cookie! Ei ikinä uskoisi maun perusteella, miltä tuotteen ravintosisältö näyttää. Ihan täysi 10!
Sekoittuvuus oikein hyvä, ei jäänyt kokkareita. Makuna mango, joka omaan suuhun hieman liian makea. Hyvin kyllä täytti, siinä ei moittimista.
Ylipäätään paras pirtelö toi suklaamaku, niiiiiin hyvää! Täydellinen kuohkea ja paksu, hyvin sekoittuva koostumus. Ravintoarvot kohdillaan.
Smooth cocoa hyvän makuinen makuvaihtoehto. Suosittelen kokeilemaan.
Paras ateriakorvike koskaan.
Maistoin tätä suklaan makuista hiljattain ystävältä ja pakko laittaa itsekin tilaukseen, kun oli niin hyvää!
Ensimmäistä kertaa kokeillut mango makua. Suosittelen!
Kiireisten päivien pelastus! Maku täydellinen ja tuote sekoittuu veteen todella hyvin. Suosittelen kaikille!
Aivan huippu tuote ja maut kohdallaan! Suklaa ja keksisuklaata tullut syötyä ja ne ovatkin oikein hyviä????
Mango ihan ok maku. Täyttää hyvin.
Todella maistuva tuote. Kaikkia makuja olen maistanut ja on todella hyviä. Korvaa yhden aterian päivässä hyvin :)
maistoin kaverilta mangoa rahkan sekaaan. toimiii!
Usein tulee ostettua hyvän maun ja koostumuksen vuoksi! Toimii sellaisenaan tai hedelmillä höystettynä blenderissä.
Itsellä maku mango, aika makea mutta kuitenkin hyvänmakuinen, tosi kätevä kiireisinä päivinä! sekoittuvuus vähän huono, meinaa jäädä kokkareiseksi mut kun tarpeeks kauan sekottelee niin sit tasottuu koostumus, ens kerran kokeilen jotain muuta makua:)
Aika ällö ja paksu koostumus mutta hyvä, kunhan ei liian usein juo.
Itselläni ollut mango; maku oli hyvä. Olen käyttänyt tilanteissa, joissa on ollu mahdollisuus vain pieniin taukoihin työn ohella. Vettä on yleensä aina saatavilla, joten annos Pro-Mealia mukaan ja jaksaminen on turvattu.