Kokemukset ja arvostelut

36 tuotearvostelua, Sivu 1/2

    Otsikoimaton arvostelu

    Paras ateriakorvike koskaan.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Tuo Cookies&Cream on maidon kanssa sekoitettuna niin HYVÄÄ, ettei yhdessäkään burgermestassa ole noin hyvää pirtelöä. Itse olen saanut saman makuista juomaa Mövenpickin jäätelöstä, Nami Namista, suklaakastikkeesta ja vanhan ajan kulutusmaidosta.

    Jos haluatte hyvän ateriankorvikkeen, se on tämä !

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä aterian korvike. Pitää nälän.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maultaan ihan tajuttoman hyvä tuo choco-cookie! Ei ikinä uskoisi maun perusteella, miltä tuotteen ravintosisältö näyttää. Ihan täysi 10!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Sekoittuvuus oikein hyvä, ei jäänyt kokkareita. Makuna mango, joka omaan suuhun hieman liian makea. Hyvin kyllä täytti, siinä ei moittimista.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ylipäätään paras pirtelö toi suklaamaku, niiiiiin hyvää! Täydellinen kuohkea ja paksu, hyvin sekoittuva koostumus. Ravintoarvot kohdillaan.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Smooth cocoa hyvän makuinen makuvaihtoehto. Suosittelen kokeilemaan.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Paras ateriakorvike koskaan.

    Anonyymi8 helmi, 2021Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Maistoin tätä suklaan makuista hiljattain ystävältä ja pakko laittaa itsekin tilaukseen, kun oli niin hyvää!

    Anonyymi23 marras, 2020Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Ensimmäistä kertaa kokeillut mango makua. Suosittelen!

    Sari, Espoo7 heinä, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Kiireisten päivien pelastus! Maku täydellinen ja tuote sekoittuu veteen todella hyvin. Suosittelen kaikille!

    Elisa, Pieksämäki26 kesä, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Aivan huippu tuote ja maut kohdallaan! Suklaa ja keksisuklaata tullut syötyä ja ne ovatkin oikein hyviä????

    Iina15 kesä, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Mango ihan ok maku. Täyttää hyvin.

    Mia2 kesä, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Rebekka13 huhti, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Todella maistuva tuote. Kaikkia makuja olen maistanut ja on todella hyviä. Korvaa yhden aterian päivässä hyvin :)

    Bettina23 joulu, 2018Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    maistoin kaverilta mangoa rahkan sekaaan. toimiii!

    Sarita3 joulu, 2018Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Usein tulee ostettua hyvän maun ja koostumuksen vuoksi! Toimii sellaisenaan tai hedelmillä höystettynä blenderissä.

    Annina23 marras, 2018Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Itsellä maku mango, aika makea mutta kuitenkin hyvänmakuinen, tosi kätevä kiireisinä päivinä! sekoittuvuus vähän huono, meinaa jäädä kokkareiseksi mut kun tarpeeks kauan sekottelee niin sit tasottuu koostumus, ens kerran kokeilen jotain muuta makua:)

    Juliana,8 syys, 2018Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Aika ällö ja paksu koostumus mutta hyvä, kunhan ei liian usein juo.

    Jessica,12 elo, 2018Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Itselläni ollut mango; maku oli hyvä. Olen käyttänyt tilanteissa, joissa on ollu mahdollisuus vain pieniin taukoihin työn ohella. Vettä on yleensä aina saatavilla, joten annos Pro-Mealia mukaan ja jaksaminen on turvattu.

    Erja,27 heinä, 2018Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä