Kokemukset ja arvostelut

30 tuotearvostelua, Sivu 1/2

    Otsikoimaton arvostelu

    Mausta en sano mitään. Kukaan joka on yhtään ollu aminohappojen kanssa tekemisissä tietää että pahalta ne maistuvat aina. Äärettömän laadukasta kamaa. Palautuminen verrattuna aikaisempaan todella nopeaa, proteiinisynteesi parempaa. Hinta/laatu!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä hintalaatusuhde, maku hyvä!

    ""27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hinta laatu suhde kohtaa.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hinta-laatusuhde kohdillaan

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvää tavaraa, makua kuvaa paremmin greippi mitä omena.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Halpa, mutta aika ikävän makuinen EAA, kiljun ja omenasiiderin risteytys tulee mausta mieleen. Kauniimpi puolisko pyysi ettei osteta enää tätä :)

    Anonyymi27 helmi, 2024Ei suositteleVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Suosittelen! Maku maittava, toinen puteli menee ehdottomasti tilaukseen!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ok pitoisuudet. Maku sen verran mieto et ei treenijuomaksi sovi kun joutuu 3x annoksen heittään pullolliseen

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä tuote. Lempi Eaa. Tilaan aina sama tuote.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä hinta laatusuhde ja makuun tottuu kyllä!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hieman hapan ja tympeä jälkimaku, mutta ei hintakaan ollut paha. Perus hyvä EAA

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hinta on kohdillaan, mutta maku hieman kitkerä omaan makuun. Maku kuitenkin enemmän aito omena kuin esanssinen. Jos ei tykkää makeasta sopii tämä hyvin.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä perus EAA, oikean sekoitussuhteen löytyessä maku oikeen hyvä!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä tuote ja maku juuri sellainen ”kirpeä omena” edullinen annoshinta ottaen huomioon hyvät pitoisuudet.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä aminohappojen suhde mutta Stevian sivumaku puskee liikaa läpi. Muuten hyvä tuote hintaisekseen.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä hintalaatusuhde. Sekoittuu hyvin veteen.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maku ja sekoittuvuus hintaan nähden hyvät.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hinta-laatusuhde kunnossa. Maku aluksi kitkerä, mutta tottuu nopeasti. Suosittelen

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Aika kirpeä punainen omena???? Edullinen ja sekoittuu hyvin..

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Tämä punainen omena maku oli ihan hirveä. Maku oli kuin käynyt omenamehu, tai jotain siihen suuntaan. Ei ollenkaan samaa laatua kuin esimerkiksi saman merkin amino whey.

    Anonyymi27 helmi, 2024Ei suositteleVahvistettu ostos
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä