Mausta en sano mitään. Kukaan joka on yhtään ollu aminohappojen kanssa tekemisissä tietää että pahalta ne maistuvat aina. Äärettömän laadukasta kamaa. Palautuminen verrattuna aikaisempaan todella nopeaa, proteiinisynteesi parempaa. Hinta/laatu!
Hyvä hintalaatusuhde, maku hyvä!
Hinta laatu suhde kohtaa.
Hinta-laatusuhde kohdillaan
Hyvää tavaraa, makua kuvaa paremmin greippi mitä omena.
Halpa, mutta aika ikävän makuinen EAA, kiljun ja omenasiiderin risteytys tulee mausta mieleen. Kauniimpi puolisko pyysi ettei osteta enää tätä :)
Suosittelen! Maku maittava, toinen puteli menee ehdottomasti tilaukseen!
Ok pitoisuudet. Maku sen verran mieto et ei treenijuomaksi sovi kun joutuu 3x annoksen heittään pullolliseen
Hyvä tuote. Lempi Eaa. Tilaan aina sama tuote.
Hyvä hinta laatusuhde ja makuun tottuu kyllä!
Hieman hapan ja tympeä jälkimaku, mutta ei hintakaan ollut paha. Perus hyvä EAA
Hinta on kohdillaan, mutta maku hieman kitkerä omaan makuun. Maku kuitenkin enemmän aito omena kuin esanssinen. Jos ei tykkää makeasta sopii tämä hyvin.
Hyvä perus EAA, oikean sekoitussuhteen löytyessä maku oikeen hyvä!
Hyvä tuote ja maku juuri sellainen ”kirpeä omena” edullinen annoshinta ottaen huomioon hyvät pitoisuudet.
Hyvä aminohappojen suhde mutta Stevian sivumaku puskee liikaa läpi. Muuten hyvä tuote hintaisekseen.
Hyvä hintalaatusuhde. Sekoittuu hyvin veteen.
Maku ja sekoittuvuus hintaan nähden hyvät.
Hinta-laatusuhde kunnossa. Maku aluksi kitkerä, mutta tottuu nopeasti. Suosittelen
Aika kirpeä punainen omena???? Edullinen ja sekoittuu hyvin..
Tämä punainen omena maku oli ihan hirveä. Maku oli kuin käynyt omenamehu, tai jotain siihen suuntaan. Ei ollenkaan samaa laatua kuin esimerkiksi saman merkin amino whey.