Toimiva tuote, mielyttävä maku ja itse asiassa maistuu paremmalta kun uusi 2.0 versio. Miinus siitä, että jauhe paakkuuntuu todella helposti.
Maku on hyvä ja pärisee joka kerta! Eli tehoja löytyy. Monet aiemmat buusterit kutkuttaa ehkä ekan viikon, mut tämä tuntuu kropassa kuukausienkin käytön jälkeen.. Suosittelen!
Aika hyvät määrät aineita ja maku OK