Kokemukset ja arvostelut

3 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Toimiva tuote, mielyttävä maku ja itse asiassa maistuu paremmalta kun uusi 2.0 versio. Miinus siitä, että jauhe paakkuuntuu todella helposti.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maku on hyvä ja pärisee joka kerta! Eli tehoja löytyy. Monet aiemmat buusterit kutkuttaa ehkä ekan viikon, mut tämä tuntuu kropassa kuukausienkin käytön jälkeen.. Suosittelen!

    Katariina, Vantaa3 joulu, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Aika hyvät määrät aineita ja maku OK

    Anonyymi3 joulu, 2019Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä