Ihanan raikas ja kesäinen maku + vielä terveellinen juoma!
Todella aidon mansikan makuinen ja siksi myös makeahko, muttei äklö.
Parhaimman makuinen juoma jota olen maistanut. Raikas ja luonnollinen maku. Tätä ostan jatkossakin.
Todella hyvä mansikan maku ja ei tämäkään liian makea!
Parhaan makuinen juoma näistä kaikista! 5/5
Raikas ja hyvä maku! Ei liian makee ja piristää kivasti ????