Kokemukset ja arvostelut

16 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Tää mansikkan makuinen juoma on ihan parasta kaikista bcaa/energiajuomista. Harmi vaan että tämänkin tuotteen hintaa on viimeisen parin vuoden aikana hilattu ylöspäin melkein 20€ edestä... Aikaisemmin nämä oli kohtuuhintaisia Noccojen rinnalla mutta enää ei ole :(

    ""27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ihanan raikas, nousi ehdottomasti suosikkeihin .

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maistuu aidolta mansikalta.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Paras BCAA juoma ikinä! Loistava maku ja edullinen hinta!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hinta ja maku toimii. Suositus!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Tämä on ihan lemppari bcaa!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyviä makuja kaikki, makean ystäville

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Todella hyvänmakuinen juoma!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maku on todella hyvä! Ei ole liian makea.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ihan paras maku! Nam! Parempaa kuin muut kalliimmat juomat.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maku on alkuun ehkä hieman makea mut ei kuitenkaan imelä. Mut toimii ja antaa lisäboostia ????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Paras maku näistä! Ihanan raikas ja makea mansikka. Pakko ostaa lisää ????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Tosi hyvää, toivottavasti pian tulee varastoon täydennystä. :)

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    En tykkää NOCCO-juomista, mutta tämä on todella hyvää.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Niin hyvä ja raikas maku! ????????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Todella hyvää. Suosittelen!

    Anonyymi27 helmi, 2024Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä