Tää mansikkan makuinen juoma on ihan parasta kaikista bcaa/energiajuomista. Harmi vaan että tämänkin tuotteen hintaa on viimeisen parin vuoden aikana hilattu ylöspäin melkein 20€ edestä... Aikaisemmin nämä oli kohtuuhintaisia Noccojen rinnalla mutta enää ei ole :(
Ihanan raikas, nousi ehdottomasti suosikkeihin .
Maistuu aidolta mansikalta.
Paras BCAA juoma ikinä! Loistava maku ja edullinen hinta!
Hinta ja maku toimii. Suositus!
Tämä on ihan lemppari bcaa!
Hyviä makuja kaikki, makean ystäville
Todella hyvänmakuinen juoma!
Maku on todella hyvä! Ei ole liian makea.
Ihan paras maku! Nam! Parempaa kuin muut kalliimmat juomat.
Maku on alkuun ehkä hieman makea mut ei kuitenkaan imelä. Mut toimii ja antaa lisäboostia ????
Paras maku näistä! Ihanan raikas ja makea mansikka. Pakko ostaa lisää ????
Tosi hyvää, toivottavasti pian tulee varastoon täydennystä. :)
En tykkää NOCCO-juomista, mutta tämä on todella hyvää.
Niin hyvä ja raikas maku! ????????
Todella hyvää. Suosittelen!