Todella hyvää, emännän uusi suosikki päärynän makuisen ohella. Ja kyllä näitä tulee välillä itsekin juotua.
Tosi hyvää! Maistuu aivan karkille
P A R A S juoma tähän asti!! Aivan törkeen hyvän makuinen ja raikas!
Hyvä raikas uutuus! Ei liian makea.
Tästä tuli kyllä nyt mun uus lemppari maku, aivan sairaan hyvää! ????????