Hyvä ja toimiva, eikä mitään ylimääräisiä ainesosia. Tästä tullut yksi mun vakiotuote ja suosikki. Suosittelen!
Loistava tuote, melko mieto maku!
Hyvä tuote, ei makeutusaineita eikä väriaineita.
Valitsin tuotteen nimenomaan puhtauden takia ja olimme miehen kanssa molemmat hyvin tyytyväisiä! Tuo tehoja treeniin huomattavasti, vahva suositus sekä salitreenin että nyrkkeilyn tueksi!
Toimiva tuote, hyvät arvot ja puhtaat ainesosat.