Tosi hyviä kaikki maut, tipat ovat jatkuvassa käytössä. Suosittelen!
Miedon makuinen verrattuna muihin käyttämiini merkkeihin, mutta ajaa asiansa. Vanilja ihan hyvä.
Suklaa ollut testissä ja on todella hyvänmakuinen! Olen käyttänyt kahvissa ja leivonnassa.
tosi riittoisa ja hyvän makuinen puteli.
Kookos maku hyvä, aika mieto tosin. Sopii jogurttiin ja kahviin ????
Vanilija toimii kuin suutarin nappi sian perseeseen. Sopivan makea ja aromi tulee läpi, ei edes kauhean esanssinen. Käytän puurossa, kahvissa ja rahkassa.
Toisaalta hasselpähkinä tipoilla ei ollut mitään vaikutusta mihinkään ????