Kokemukset ja arvostelut

6 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Tosi hyviä kaikki maut, tipat ovat jatkuvassa käytössä. Suosittelen!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Miedon makuinen verrattuna muihin käyttämiini merkkeihin, mutta ajaa asiansa. Vanilja ihan hyvä.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Suklaa ollut testissä ja on todella hyvänmakuinen! Olen käyttänyt kahvissa ja leivonnassa.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    tosi riittoisa ja hyvän makuinen puteli.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Kookos maku hyvä, aika mieto tosin. Sopii jogurttiin ja kahviin ????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Vanilija toimii kuin suutarin nappi sian perseeseen. Sopivan makea ja aromi tulee läpi, ei edes kauhean esanssinen. Käytän puurossa, kahvissa ja rahkassa.

    Toisaalta hasselpähkinä tipoilla ei ollut mitään vaikutusta mihinkään ????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä