Ihanaa, paksua tahnaa joka maistuu juuri siltä miltä voisi kuvitella hasselpähkinä-suklaatahnan maistuvan. Testattu puuron joukossa, antoi kivan lisämaun. Purkki varmasti kuluu nopeasti loppuun :D