Chocolate oli hyvä, täytyy testailla myös muita makuja!
Nää maistuu todella hyvälle! Salted caramel on lemppari. Sitä on jo kolmas purkki menossa.
Vadelma omaan makuun hyvä.
Mulla oli tästä vadelma ja todella hyvän makuinen ????
Salted caramel on hyvänmakuinen. Sopii hyvin proteiinilettujen kanssa.
Ostin vadelman ja suklaan testiin ja molemmat maut ovat aivan älyttömän hyviä! Meillä koko perhe tykästyi näihin ja nyt lisää tilaukseen ja mukaan myös jotain uuttakin makua!
Salted caramel ja vadelma kokeiltu ja molemmat hyviä. Sopii esim proteiini lettujen kanssa tai rahkan päälle.
Suklaa ehdoton suosikki. Myös aalter Carmel testattu. Hyvää sekin
Suklaa on superhyvä, tumma ja maistuu suklaalle! Myös Salted Caramel maistui vohveleiden kanssa tosi hyvälle ja kokeilin molempia myös uunijuustoon päällä ja kyllä oli hyvää! Lämpimät suosittelut molemmille näille!
Hyvä vaihtoehto jos herkkuhammasta kolottaa. Salted caramel ehdoton suosikki!
Suklaa maistuu todellakin suklaalle! Ehdottomasti suosittelen ????
Salted Caramel oli ihan superhyvää! Valkosuklaa maistettu ja maistuu niin hyvälle! Tuorepuuron sekaan laitettuna antaa ihanaa makeutta ja tyydyttää makeanhimon täysin!
Tosi maistuvan makuinen kastike. Salted caramel on parasta! Myös valkosuklaa hyvää. Tilaan ehdottamasti lisää.
Vadelma hyvä ja luomuin, viisi tähteä.
Todella hyvää proteiinipannareiden kanssa!
Valkosuklpaa on lemppari :)
Raspberry oli aivan hyvää =)
hyvän makuinen, kaloreita tosin enemmän kuin muissa vaihtoehdoissa.
Salted caramel parasta.
Todella hyvää, suklaa ja salted caramel tähän mennessä testattu hyviksi. Seuraavaksi ehkä valkosuklaan vuoro.