Kokemukset ja arvostelut

23 tuotearvostelua, Sivu 1/2

    Ei otsikkoa

    Chocolate oli hyvä, täytyy testailla myös muita makuja!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Nää maistuu todella hyvälle! Salted caramel on lemppari. Sitä on jo kolmas purkki menossa.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Vadelma omaan makuun hyvä.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Mulla oli tästä vadelma ja todella hyvän makuinen ????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Salted caramel on hyvänmakuinen. Sopii hyvin proteiinilettujen kanssa.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Ostin vadelman ja suklaan testiin ja molemmat maut ovat aivan älyttömän hyviä! Meillä koko perhe tykästyi näihin ja nyt lisää tilaukseen ja mukaan myös jotain uuttakin makua!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Salted caramel ja vadelma kokeiltu ja molemmat hyviä. Sopii esim proteiini lettujen kanssa tai rahkan päälle.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Suklaa ehdoton suosikki. Myös aalter Carmel testattu. Hyvää sekin

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Suklaa on superhyvä, tumma ja maistuu suklaalle! Myös Salted Caramel maistui vohveleiden kanssa tosi hyvälle ja kokeilin molempia myös uunijuustoon päällä ja kyllä oli hyvää! Lämpimät suosittelut molemmille näille!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Hyvä vaihtoehto jos herkkuhammasta kolottaa. Salted caramel ehdoton suosikki!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Suklaa maistuu todellakin suklaalle! Ehdottomasti suosittelen ????

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Salted Caramel oli ihan superhyvää! Valkosuklaa maistettu ja maistuu niin hyvälle! Tuorepuuron sekaan laitettuna antaa ihanaa makeutta ja tyydyttää makeanhimon täysin!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Tosi maistuvan makuinen kastike. Salted caramel on parasta! Myös valkosuklaa hyvää. Tilaan ehdottamasti lisää.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Vadelma hyvä ja luomuin, viisi tähteä.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Todella hyvää proteiinipannareiden kanssa!

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Valkosuklpaa on lemppari :)

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Raspberry oli aivan hyvää =)

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    hyvän makuinen, kaloreita tosin enemmän kuin muissa vaihtoehdoissa.

    Anonyymi27 helmi, 2024Suosittelee
    Ei otsikkoa

    Salted caramel parasta.

    Elisa3 joulu, 2019Suosittelee
    Ei otsikkoa

    Todella hyvää, suklaa ja salted caramel tähän mennessä testattu hyviksi. Seuraavaksi ehkä valkosuklaan vuoro.

    Petra21 maalis, 2019Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä