Kokemukset ja arvostelut

4 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Vadelma makuna tosi teollisen makuinen. Muuten hyvä tuote.

    ""27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maku on ihan ok, mutta ei kuitenkin paras

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maku: orange. Raikkaan ja hyvänmakuinen.

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Maku:orange Sopii erittäin hyvin saloreenin kylkeen, suosittelen!

    Anonyymi6 heinä, 2021Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä