Vadelma makuna tosi teollisen makuinen. Muuten hyvä tuote.
Maku on ihan ok, mutta ei kuitenkin paras
Maku: orange. Raikkaan ja hyvänmakuinen.
Maku:orange Sopii erittäin hyvin saloreenin kylkeen, suosittelen!