Kokemukset ja arvostelut

3 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Ei todellakaan ole mitään suklaan makua

    Ostin hölmöyksissäni 5kg sankon suklaanmakuista tuttua jauhetta, mutta jotakin tässä on pielessä, koska tämä tavara ei todellakaan maistu lainkaan suklaalle ja korkeintaan suklaan makua on valehtelematta 1%. Thanks but no thanks, never again.

    j2 viikkoa sittenEi suosittele
    Ei otsikkoa

    Tosi hyvää ja laadukas heraproteiini

    Anonyymi5 kuukautta sittenSuositteleeVahvistettu ostos
    Ei otsikkoa

    Erinomainen proteiini. Sekoittuu loistavasti ja maku hyvä

    Anonyymi27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä