Varmaan huonoimman makuinen heraisolaatti mitä koskaan maistanut. Blueberry milk ihan hirveetä esanssi kuraa. Vaahtoaa niinkuin halpis konsentraatti. 150e normi hinta täysin naurettava tämän laatuisesta tuotteesta. 74,9e oli tarjouksessa 4kg pönttö, jonka takia testasin, mutta ei ole edes sen arvoinen. Esim. Self Micro whey active huomattavasti parempaa joka osa alueella.
Pakko antaa palautetta..
Moniakymmeniä eri proteiinijauheita nauttineena voin sanoa että kyseinen mustikkamaito todella hirveetä kuraa.. maku kauhea ja pahin asia on vaahto. Laitat 30g sheikkeriin ja sekoitat niin koko paska on pelkkää vaahtoa?! Tilasin 4kg tötsän ja roskiin menee..
Suklaa oli makuna ok. Moitin myös vääriä ravintoarvoja oikea vs mitä netissä lukee. Suklaa sekä blueberrymilk väärin..
Ei jatkoon tämä
Itse pidän mustikkamaito mausta, ja mielestäni, useita eri herajauheita käyttäneenä, yksi parhaista mauista :D tosin ei maku muistuta oikeaa mustikkamaitoa, vaan on toki teollinen kuten näissä aina on, ja onhan tuote nimenomaan teollinen ;)
Suosittelen kyllä
Milk Chocolate omasta mielestä todella hyvä maku ja menee helposti alas veden kanssa. Blueberry Milk taas ei oikein uppoa veden kanssa mutta sitten taas smoothien sekaan missä on mustikoita, kaurahiutaleita, soijalesitiiniraetta sekä banaani ja vettä, niin maistuu kyllä niin herkulliselta.
Todella hyvän makuinen maito suklaa!
Milk chocolatea ostaisin uudelleenkin.
Nyt ikävä kyllä oli pettymys, maku Blueberry Milk oli teollinen haju ja maku ei mennyt alas. Varmaan laadullisesti hyvä tuote.