Kokemukset ja arvostelut

3 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Ihan huippu välipala mukaan töihin ja muualle. Tilaan lisää

    ""7 maalis, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Tuotteen maku ei omaan mieleen. Tuote myös menee paakkuiseksi vaikka koettaa sekoittee hyvin.

    ""27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Törkeän hyvää Oatly Wild Berries maku! Juoma ei jää paakkuiseksi sheikkerillä ainakaan ja juomassa on mukava koostumus! Tätä täytyy olla aina varastossa :)

    ""27 helmi, 2024SuositteleeVahvistettu ostos
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä