Ihan huippu välipala mukaan töihin ja muualle. Tilaan lisää
Tuotteen maku ei omaan mieleen. Tuote myös menee paakkuiseksi vaikka koettaa sekoittee hyvin.
Törkeän hyvää Oatly Wild Berries maku! Juoma ei jää paakkuiseksi sheikkerillä ainakaan ja juomassa on mukava koostumus! Tätä täytyy olla aina varastossa :)