Tosi istuvat ja hyvät treenishortsit
Hyvät,istuvat ja kestävät treenishortsit !
Hyvä istuvuus ja kestää käyttöä.
Hyvät Shortsit salille ja vapaa aikaan! Plussana vetoketjulliset etutaskut.