Kokemukset ja arvostelut

5 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Tosi istuvat ja hyvät treenishortsit

    Anonyymi22 kesä, 2021Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvät,istuvat ja kestävät treenishortsit !

    Anonyymi1 heinä, 2020Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Tosi istuvat ja hyvät treenishortsit

    Veli-Matti, Lempäälä3 joulu, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä istuvuus ja kestää käyttöä.

    Anssi6 huhti, 2019Suosittelee
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvät Shortsit salille ja vapaa aikaan! Plussana vetoketjulliset etutaskut.

    Arto,27 huhti, 2018Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä