Kokemukset ja arvostelut

4 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Ei otsikkoa

    Hintalaatu suhde kohdillaan????

    Anonyymi13 tammi, 2021Suosittelee
    Ei otsikkoa

    Paras shaker ikinä! Todella edullinen, mutta silti kestävä ja korkki ei vuoda yhtään.

    Elisa, Pieksämäki8 heinä, 2019Suosittelee
    Ei otsikkoa

    Huonoin sheikkeri mitä olen ostanut. Tilaamisen jälkeen kuulin monelta kuinka kyseisen merkin pullot vuotaa, niin vuotaa omanikin.

    Noora9 kesä, 2019Suosittelee
    Ei otsikkoa

    Hyvä ja kestävä shaker, korkki ei vuoda.

    Joonas8 huhti, 2019Suosittelee
Nopea toimitus
Lähetämme tuotteet jopa samana päivänä!
Osaava asiakaspalvelu
Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!
Bonusta ostoksista
1 % bonusta takaisin ostosrahana!
© Pro Nutrition Finland Oy. 2026. Kaikki oikeudet pidätetään.
Ota yhteyttä