TOIMITUSTAVAT JA HINNAT
Toimitusehdot lyhyesti:
1. Lähetämme tuotteet pääosin 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli toimitusaika on pidempi, pyrimme ilmoittamaan siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorissa toimitustapojen yhteydessä. Huomaa kohdasta 2. ennakkotilausten ehdot.
2. Ennakkotilausten ehdot: Ilmoitamme ennakkotilattavan tuotteen arvioidun toimitusajan tuotetiedoissa: esimerkiksi 03/2023 tarkoittaa, että tuote lähetetään varastoltamme arviolta maaliskuun 2023 loppuun mennessä. Jos tilaat samalla kertaa myös muita tuotteita, toimitamme muut tuotteet sinulle erikseen heti, ja ennakkotilaustuotteen myöhemmin.
3. Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Veloitamme palautuksista 6,90 € käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 69 €, lisätään tilaukselle toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tilalle.
21 vuorokauden palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteet (eli noutanut paketin noutopisteestä tai automaatista tai vastaanottanut kotiinkuljetuksen).
Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun.
Myymälälle (Posantie 2, 90620, Oulu) tehdyistä palautuksista emme peri kulua.
Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta valmennustuotteille, alusvaatteille, uima-asuille, juomapulloille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, alkuperäisessä pakkauksessaan, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne. Mikäli palautettu tuote ei täytä edellämainittuja kriteereitä, lähetämme tuotteen takaisin ostajalle.
HUOM! Mikäli palautat ei-palautuskelpoisia tuotteita (esim. avatut lisäravinteet) erikseen tai palautuskelpoisten tuotteiden joukossa, emme tule hyvittämään niitä.
4. Mikäli saamasi tuote on väärä tai viallinen, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Saat meihin yhteyden chatin kautta ja sähköpostitse (info@mwebstore.fi)
5. MWEBSTORE.FI ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy MWEBSTORE.FI-verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta MWEBSTORE.FI-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
6. MWEBSTORE.FI pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.
Toimitusehdot, laaja kuvaus:
1. Asiakastiedot
Tilausta tehdessä asiakkaan tulee ilmoittaa: Nimi, toimitusosoite, sekä sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Asiakastiedoissa olevan henkilön pitää olla ostotapahtumaan käytetyn pankki-/luottokortin, maksukortin, maksutilin tai mobiilimaksun laillinen omistaja. Asiakastiedot käsitellään luottamuksellisina, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Lisätietoja
Tietosuojaselosteestamme.
2. Hinta ja tuotetiedot
Tuotteesta veloitetaan verkkokaupassa tilauksentekohetkellä näkyvä hinta. Hinta on nähtävillä ostoskorissa ennen kassalle siirtymistä ja tilauksen jälkeen sähköpostiin lähetettävässä tilausvahvistuksessa. Jos verkkokaupassa ilmoitettu hinta on virheellinen ilmeisen kirjoitusvirheen tai muun ilmeisen virheen vuoksi, niin tämä virheellinen hinta ei sido MWEBSTORE.FI:tä.
MWEBSTORE.FI voi muuttaa hintoja ennalta ilmoittamatta. Muutettuja hintoja sovelletaan hinnanmuutoksen voimaantulon jälkeen tehtyihin tilauksiin.
Toimituskulut veloitetaan tuotteen hinnan lisäksi valitun lähetystavan mukaan. Veloitettavat toimituskulut näkyvät ostoskorin tiedoissa ennen kassalle siirtymistä sekä
3. Toimitusajat, toimitustavat ja toimitusmaksut
Toimitusajat
Toimitamme tuotteet varastostamme kuljetusyhtiöille tuotekortilla mainitun toimitusajan mukaisesti (esim. 1-3 pv), kuitenkin esimerkiksi ruuhkan tai muun yllättävän syyn takia toimitus voi viivästyä, jolloin ilmoitamme siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorin infotekstissä. Valitettavasti emme voi taata Postin, Matkahuollon tai muiden kuljetusyhtiöiden toimivuutta heidän puolestaan ja toimitus voi viivästyä meistä riippumattomista syistä.
Toimitustavat ja toimitusmaksut
Budbee kotiinkuljetus
Budbee-kuljetukset on 100 % ilmastokompensoitu: Budbee on markkinoiden vihrein ja ympäristöystävällisin toimitusratkaisu, sillä Budbee on ilmastokompensoinut CO2-päästönsä (tai oikeastaan hieman enemmänkin, +10%) ensimmäisestä toimituksesta lähtien. Toimitamme Budbee-paketit Oulun alueella jopa saman päivän aikana, muualla 1-3 arkipäivän sisällä. Toimituskulu Budbee-kotiinkuljetukselle on 9,50 €. Yli 99 € tilaukset toimitamme veloituksetta.
Huomaathan, että Budbee-toimitus on saatavilla vain seuraavilla alueilla: Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Järvenpää, Tuusula, Tampere, Ylöjärvi, Nokia, Pirkkala, Turku, Kaarina, Raisio, Lahti, Jyväskylä, Kuopio, Oulu ja Pori.
Matkahuollon noutopisteet & pakettiautomaatit
Tilaus toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu matkahuollon paketeille on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta. Matkahuolto toimittaa paketteja myös pakettiautomaatteihin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista.
Matkahuollon kotiinkuljetus
Tilaus toimitetaan kotiovelle asti, jolloin säästät aikaa ja vaivaa! Matkahuolto ilmoittaa saapuvasta paketista tekstiviestitse jakeluajan sopimiseksi. Jakelu suoritetaan pääsääntöisesti jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä. Voit myös pyytää paketin toimitusta ovelle, jos et ole kotona. Kotiinkuljetus maksaa 9,90 € kun tilauksesi summa on alle 199 €, 199-299 € tilauksille 4,90 € ja yli 299 € tilauksille tarjoamme ilmaisen toimituksen!
Postipaketti
Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu Postin paketeille on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta.
SmartPost-pakettiautomaatti
Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista. Lähetystä säilytetään automaatissa 7 vrk. Toimituskulu on 4,90 €. Yli 69 € tilaukset toimitamme veloituksetta.
Nouto myymälästä
Valitessasi noudon myymälästä, voit noutaa tilauksesi myymälästämme aukioloaikojemme puitteissa heti kun noutotilaus on käsitelty varastollamme, yleensä jo saman arkipäivän aikana. Saat erillisen sähköpostin kun tilaus on kerätty ja valmiina noudettavaksi. Ota mukaasi kuvallinen henkilökortti. Säilytämme noutoja 30 päivää tilauksesta. 30 päivän kuluttua perumme tilauksen automaattisesti.
Myymälän yhteystiedot:
MSTORE
Posantie 2
90620 Oulu
Avoinna ma-pe klo 10-17
4. Yhteystiedot
Tavoitat meidät helpoiten chat-keskustelulla (arkisin klo 10-17) tai sähköpostilla (info@mwebstore.fi)
MWEBSTORE.FI ei vastaa tuotteiden laadusta tai muistakaan ominaisuuksista, eikä myöskään verkkokaupan yhteydessä ilmoitetuista tuoteselostuksista. Tuotevastuu on valmistajalla/valmistuttajalla.
Postiosoitteemme:
Pro Nutrition Finland Oy / MWEBSTORE.FI
Posantie 2
90620 Oulu
5. Palautus
Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Veloitamme palautuksista 6,90 € käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 69 €, lisätään tilaukselle toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tulemaan.
Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun.
Myymälälle (Posantie 2, 90620, Oulu) tehdyistä palautuksista emme peri kulua.
Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta valmennustuotteille, alusvaatteille, uima-asuille, juomapulloille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, alkuperäisessä pakkauksessaan, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne. Mikäli palautettu tuote ei täytä edellämainittuja kriteereitä, lähetämme tuotteen takaisin ostajalle.
HUOM! Mikäli palautat ei-palautuskelpoisia tuotteita (esim. avatut lisäravinteet) erikseen tai palautuskelpoisten tuotteiden joukossa, emme tule hyvittämään niitä.
6. Ongelmatilanteet & reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostiosoitteeseen:
info@mwebstore.fi
7. Verkkovalmennukset
Verkkovalmennuksiin sovelletaan FitClub Finlandin käyttöehtoja: https://www.fitclubfinland.fi/kayttoehdot
8. Ylivoimainen este
Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan sopimuksen syntymisen eli tilauksen täyttämisen jälkeen ilmennyt seikka, johon sopimusosapuolet eivät ole voineet vaikuttaa ja joka estää tai kohtuuttomasti vaikeuttaa sopimuksen asianmukaisen täyttämisen kuten yleinen tai paikallinen työselkkaus, poikkeukselliset luonnonmullistukset, tulipalo, sota, liikekannallepano, kapina, valuuttarajoitukset yleinen raaka-aineiden niukkuus tai energian saantiin kohdistuvat rajoitukset.
MWEBSTORE.FI pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.
9. Mahdolliset kiistatilanteet
Jos tätä sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi keskinäisillä neuvotteluilla, voit kuluttajana saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajana sinulla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (https://ec.europa.eu/odr).
10. Maksutavat
MWEBSTORE Lasku & MWEBSTORE Erämaksu:
MWEBSTORE Lasku
Svea tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Bankin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta.
Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.
Laskun maksaminen pienemmissä erissä
Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
MWEBSTORE Erämaksu
Svea erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.
Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta.
Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
Svea Erämaksun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.
Tarjoamme maksamiseen myös Klarnan monipuoliset maksutavat. Löydät lisätietoa Klarnan maksutavoista täältä. Mikäli sinulla on Klarnalla maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ tai puhelimitse 09 – 425 99 771
Klarna - Maksa Myöhemmin: maksat helposti ja turvallisesti kun tavara on ensin kotonasi. Maksuaika on 30 päivää, ja erillistä laskutusmaksua ei veloiteta. Maksumuistutuksesta veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu, alkaen 5 € sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7% lisäkorolla). Luottotiedot tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen.
Klarna Tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti. Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi). Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti. Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle. Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: https://klarna.com/fi/ehdot. Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia myös Klarnan mobiilisovelluksesta tai Klarnan kotisivuilta 24/7.
Paytrail: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
PayPal on vain maksupalvelun tarjoaja. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349) on saanut Luxemburgin luottolaitoksen 5. päivänä huhtikuuta 1993 annetun lain (jäljempänä "laki") 2 artiklan mukaisesti asianmukaisen toimiluvan ja toimii Luxemburgin valvontaviranomaisen, Commission de Surveillance du Secteur Financierin, valvonnassa.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna tai Paytrail jotka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard –, American Express ja Diners Club-korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Paytrail tai Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP ja Walley.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:
Walley:
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot
OP Lasku:
PayPal maksut:
2022 © MWEBSTORE.FI. Kaikki oikeudet pidätetään.